dimarts, 23 de novembre del 2010

Deu moments de feliçitat

Deu moments de felicitat

Cada dia experiment-em diferents sentiments, uns dies més que uns altres, però tots els dies en tenim un munt.

En la següent llista escriuré les deu coses que crec que em fan més feliç.

1.M’agrada el somriure que posen els nens quan juguen al parc infantil. Són somriures
sincers, i d’aquests somriures n’hi ha de pocs,per tant, m’agrada molt veure’ls.

2.Em fa feliç recordar la meva infància,quan era un nen petit i innocent, que no se n’adona del que passa al seu voltant, i només es preocupa de la felicitat. Aquells temps han estat els més feliços de la meva vida.

3.Em fa...il·lusió, veure a aquelles persones que tenen molts més problemes que els
demés, i somriuen com si fossin la persona mes afortunada del món, la persona capaç de
deixar els problemes de costat,i ser feliç. .Aquestes persones em contagien la felicitat
amb una sol somriure.

4.Em posa content, veure com els ``pobres´´ que demanen diners pels carrers,somriuen quan algú els hi dóna alguns euros. Encara que el que més m’agrada, és veure com el ‘’pobre’’ es mostra agraït per la almoina rebuda, una escena de felicitat, en un escenari trist.

5.Em fa molt feliç riure amb els amics, i oblidar-ho tot, i només pensar en les rialles que faig, perquè sense riure la vida és molt pitjor.

6.M’agrada llegir llibres de ciència-ficció,i amb una mica de romanticisme. Ficar-me en una història emocionant i oblidar el món en el que visc, em fa feliç.

7.Quan estic escoltant música, i em poso a pensar en el meu dia a dia, i desconec-to de ‘’l’exterior´´. Sense aquests moments, la meva vida estaria incompleta.

8.M’agrada jugar a videojocs en el meu temps lliure. Una mica de diversió esta bé.

9.Quan veig la televisió. És una rutina diària per a mi important,j a que sense ella no
podria passar l’estona veient sèries, ni tenir una idea dels problemes que passen a
l’altra banda del món.

10.Sobre-tot,em fa feliç quan acabo els deures. Aquesta sensació de llibertat per poder fer tranquil·la-ment totes aquelles coses enumerat més amunt. M’agrada aquesta sensació. Hauré de fer més a diari això per poder repetir aquesta sensació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada